Fiat Brava 1998 vs Citroen Xsara 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 120 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 17.2 sekundes | |
Fiat Brava ir dinamiskāks braukšanā. Fiat Brava dzinēja jauda ir par 37 ZS lielāka nekā Citroen Xsara, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Citroen Xsara. Pateicoties lielākai jaudai Fiat Brava sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 6.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat Brava ir labāka izvēle. Fiat Brava degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Citroen Xsara, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Fiat Brava var ietaupīt 135 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 54 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Fiat Brava ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 4.17 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.40 m | |
Fiat Brava ir lielāks. Fiat Brava ir par 2 cm garāks nekā Citroen Xsara, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Brava ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
775 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`100 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Citroen Xsara ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Brava nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen Xsara, attiecīgi Citroen Xsara kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Brava ir
|
Citroen Xsara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|