Fiat Bravo 2010 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 137 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 11.7 sekundes | |
Fiat Bravo ir dinamiskāks braukšanā. Fiat Bravo dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 69 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai Fiat Bravo sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Bravo var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Fiat Grande Punto, Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia RIO, Hyundai i20 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Fiat Bravo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Fiat Bravo ir par 6 cm garāks nekā Hyundai i30, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Bravo ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1250 litri | |
Fiat Bravo ir lielāka bagāžas ietilpība. Fiat Bravo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
Fiat Bravo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`785 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Bravo ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|