Fiat Bravo 2010 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Fiat Bravo dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 14 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Fiat Bravo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Bravo var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Fiat Bravo) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Fiat Grande Punto, Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat Bravo varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.42 m | |
Fiat Bravo ir lielāks. Fiat Bravo ir par 1 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Bravo ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 400 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
Fiat Bravo ir lielāka bagāžas ietilpība. Fiat Bravo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Fiat Bravo apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Fiat Bravo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`785 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Bravo ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|