LatviešuEnglishEspañol

Fiat Bravo 2010 vs BMW 1 sērija 2011

 
Fiat Bravo
2010 -
BMW 1 sērija
2011 - 2015
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS136 ZS
Griezes moments: 206 NM220 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes8.5 sekundes
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Fiat Bravo dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 14 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Fiat Bravo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.35.5
Reālais degvielas patēriņš: 7.7 l/100km7.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Bravo var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Fiat Bravo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 58 litri52 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 920 km kombinētajā ciklā940 km kombinētajā ciklā
1110 km ārpus pilsētas1130 km ārpus pilsētas
750 km ar reālo patēriņu720 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Fiat Bravo) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km320'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Fiat Grande Punto, Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiToIzmantots arī BMW 3 sērija
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat Bravo varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.34 m4.32 m
Platums: 1.79 m1.77 m
Augstums: 1.50 m1.42 m
Fiat Bravo ir lielāks.
Fiat Bravo ir par 1 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Bravo ir par 8 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 400 litri360 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1200 litri
Fiat Bravo ir lielāka bagāžas ietilpība.
Fiat Bravo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija.
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10.9 metri
Fiat Bravo apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Fiat Bravo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`7851`820
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
BMW 1 sērija ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 46008000
Priekšrocības un trūkumi: Fiat Bravo ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • zemāka cena
BMW 1 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]