Fiat Cinquecento 1991 vs Chevrolet Spark 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 0.7 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 31 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 47 NM | 93 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 30 sekundes | 15.5 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāka braukšana. Fiat Cinquecento dzinēja jauda ir par 37 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, savukārt griezes moments ir par 46 NM mazāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Fiat Cinquecento sasniedz 100 km/h ātrumu par 14.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 5.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Spark ir labāka izvēle. Fiat Cinquecento degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Fiat Cinquecento var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
Chevrolet Spark ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.23 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.49 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.52 m | |
Fiat Cinquecento ir mazāks. Fiat Cinquecento ir par 41 cm īsāks nekā Chevrolet Spark, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Fiat Cinquecento ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 170 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 8.8 metri | 10 metri | |
Fiat Cinquecento apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Fiat Cinquecento var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`090 | 1`355 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Vidējā cena (€): | 400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Cinquecento ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|