Fiat Doblo 2005 vs Opel Combo 2004
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Motori: | 1.2 - 1.9 | 1.2 - 1.7 | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 77 - 120 ZS | 70 - 101 ZS | |
Griezes moments: | 115 - 200 NM | 125 - 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 14 - 17 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 - 9.0 | 5.1 - 7.5 | |
Fiat Doblo benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 1.3 litriem lielāks nekā Opel Combo. Ar dīzeļdzinējiem aprīkotie Fiat Doblo uz 100 km vidēji patērē par 0.7 litriem vairāk degvielas nekā Opel Combo. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Fiat Doblo ir par 7 cm īsāks nekā Opel Combo, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Doblo ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 750 litri | 455 litri | |
Fiat Doblo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Fiat Doblo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 295 litriem lielāks nekā Opel Combo. Iespējams, Opel Combo vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.2 metri | |
Fiat Doblo apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Opel Combo, tas nozīmē, ka ar Fiat Doblo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`930 | ~ 1`858 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Doblo ir
|
Opel Combo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|