Fiat Freemont 2011 vs Land Rover Discovery 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.7 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 440 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 11.7 sekundes | |
Land Rover Discovery ir dinamiskāka braukšana. Fiat Freemont dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā Land Rover Discovery, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Land Rover Discovery. Mazākas jaudas dēļ Fiat Freemont sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 9.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat Freemont ir labāka izvēle. Fiat Freemont degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem mazāks nekā Land Rover Discovery, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Fiat Freemont var ietaupīt 420 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 78 litri | 82 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1210 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Fiat Freemont ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - Pastāvīgs 4WD | |
Land Rover Discovery 2009: Priekšējo un pakaļējo riteņu piedziņa ir pastāvīga, ir centrālais diferenciālis. Pastāvīgo 4WD var izmantot arī uz asfalta. Sadales kārbai parasti ir divi pārnesumi (standarta un pazeminātais), pazeminātais pārnesums tiek izmantots bezceļa apstākļos. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.89 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.88 m | nav datu | |
Augstums: | 1.68 m | 1.89 m | |
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 145 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 145 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1461 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 11.4 metri | |
Fiat Freemont apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Land Rover Discovery. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8000 | 12 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Freemont ir
|
Land Rover Discovery ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|