Fiat Stilo 2006 vs Chevrolet Kalos 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 83 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 123 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 12.1 sekundes | |
Fiat Stilo dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Chevrolet Kalos, savukārt griezes moments ir par 27 NM lielāks nekā Chevrolet Kalos. Neskatoties uz lielāku jaudu Fiat Stilo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 7.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat Stilo ir labāka izvēle. Fiat Stilo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Chevrolet Kalos, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Fiat Stilo var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
Fiat Stilo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 3.88 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.67 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.50 m | |
Fiat Stilo ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Fiat Stilo ir par 37 cm garāks nekā Chevrolet Kalos, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Stilo ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 9.8 metri | |
Fiat Stilo apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Chevrolet Kalos, tas nozīmē, ka ar Fiat Stilo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`100 | 1`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Fiat Stilo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Kalos nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Fiat Stilo, attiecīgi Fiat Stilo kvalitāte varētu būt augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 2000 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Stilo ir
|
Chevrolet Kalos ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|