Fiat Ulysse 1999 vs Ford Galaxy 1995
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Priekšpiedziņa (FWD) / Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Fiat Ulysse ir pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, savukārt Ford Galaxy var būt aprīkots ar priekšējo riteņu piedziņu un visu četru riteņu (4x4) piedziņu. | |||
Motori: | 1.8 - 2.1 | 1.9 - 2.8 | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 92 - 136 ZS | 90 - 174 ZS | |
Griezes moments: | 147 - 270 NM | 170 - 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 - 15.1 sekundes | 10.5 - 19.1 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 - 10.6 | 6.5 - 13.8 | |
Fiat Ulysse benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 1.5 litriem mazāks nekā Ford Galaxy. Ar dīzeļdzinējiem aprīkotie Fiat Ulysse uz 100 km vidēji patērē par 0.5 litriem vairāk degvielas nekā Ford Galaxy. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.62 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.73 m | |
Fiat Ulysse ir par 17 cm īsāks nekā Ford Galaxy, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Fiat Ulysse ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3300 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.7 metri | |
Fiat Ulysse apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Ford Galaxy. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 2`303 | ~ 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat Ulysse ir
|
Ford Galaxy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|