Ford B-Max 2012 vs Ford Fusion 2005
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 110 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 15.5 sekundes | |
Ford B-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford B-Max dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Ford Fusion, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Ford Fusion. Pateicoties lielākai jaudai Ford B-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford B-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford B-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Ford Fusion, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford B-Max var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford B-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Ford Fusion. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 48 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 970 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Ford B-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford B-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford Tourneo | Izmantots arī Ford Fiesta | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford B-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.08 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.53 m | |
Ford B-Max ir lielāks. Ford B-Max ir par 6 cm garāks nekā Ford Fusion, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford B-Max ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 318 litri | 337 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1386 litri | 1175 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford B-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 19 litriem mazāks nekā Ford Fusion. Tas varētu liecināt, ka Ford B-Max vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford B-Max (par 211 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.3 metri | |
Ford B-Max apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Ford Fusion. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`760 | 1`605 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Ford B-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Fusion nopietni defekti konstatēti apmēram 170 procentos gadījumu biežāk nekā Ford B-Max, attiecīgi Ford B-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 7200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford B-Max ir
|
Ford Fusion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|