Ford B-Max 2012 vs Dacia Dokker 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 13.3 sekundes | |
Ford B-Max dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Dacia Dokker, taču griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Dacia Dokker. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.7 l/100km | 5.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford B-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford B-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Dacia Dokker, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford B-Max var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford B-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Dacia Dokker. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 48 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
1330 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
1020 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.08 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.81 m | |
Ford B-Max ir par 29 cm īsāks nekā Dacia Dokker, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Ford B-Max ir par 21 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 318 litri | 800 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1386 litri | 3000 litri | |
Dacia Dokker ir vairāk vietas bagāžai. Ford B-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 482 litriem mazāks nekā Dacia Dokker. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1614 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.1 metri | |
Ford B-Max apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Dacia Dokker, tas nozīmē, ka ar Ford B-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`838 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Dacia Dokker ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford B-Max nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Dacia Dokker, attiecīgi Dacia Dokker kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 7200 | 8600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford B-Max ir
|
Dacia Dokker ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|