Ford C-Max 2007 vs Honda FR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes | 10.1 sekundes | |
Honda FR-V ir dinamiskāka braukšana. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā Honda FR-V, savukārt griezes moments ir par 125 NM mazāks nekā Honda FR-V. Mazākas jaudas dēļ Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.6 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Honda FR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 225 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Honda FR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1140 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
980 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda FR-V dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda CR-V, Honda Civic, Honda Accord | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda FR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.61 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford C-Max ir par 5 cm garāks nekā Honda FR-V, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | 439 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1049 litri | |
Ford C-Max ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford C-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem lielāks nekā Honda FR-V. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 571 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.5 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Honda FR-V. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 2`130 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Honda FR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|