Ford C-Max 2007 vs Citroen Xsara Picasso 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 12.4 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Citroen Xsara Picasso, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Citroen Xsara Picasso. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Xsara Picasso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Citroen Xsara Picasso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford C-Max var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Citroen Xsara Picasso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 54 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Xsara Picasso ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 407 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.64 m | |
Ford C-Max ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford C-Max ir par 5 cm garāks nekā Citroen Xsara Picasso, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.5 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`995 | 1`300 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Xsara Picasso nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Citroen Xsara Picasso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|