Ford C-Max 2007 vs Citroen Xsara Picasso 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 137 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 191 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 12.5 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Citroen Xsara Picasso, taču griezes moments ir par 6 NM mazāks nekā Citroen Xsara Picasso. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km | 8.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Citroen Xsara Picasso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 54 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.64 m | |
Ford C-Max ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford C-Max ir par 5 cm garāks nekā Citroen Xsara Picasso, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 550 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.5 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`930 | 1`300 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Citroen Xsara Picasso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|