Ford C-Max 2003 vs Renault Scenic 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 80 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 15.7 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 29 ZS lielāka nekā Renault Scenic, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Renault Scenic. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Scenic ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford C-Max var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Renault Scenic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Scenic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford Focus | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Nissan Almera, Nissan Micra, Suzuki Jimny | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford C-Max ir par 7 cm garāks nekā Renault Scenic, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1840 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`920 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 5.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Renault Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|