Ford C-Max 2004 vs Renault Scenic 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 191 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 10.3 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Renault Scenic, taču griezes moments ir par 6 NM mazāks nekā Renault Scenic. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 8.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Renault Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Renault Scenic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Clio, Renault Megane | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.62 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford C-Max ir par 7 cm garāks nekā Renault Scenic, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1840 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`955 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 5.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Renault Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|