Ford C-Max 2004 vs Volkswagen Touran 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 145 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 10.4 sekundes | |
Ford C-Max dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Volkswagen Touran, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Volkswagen Touran. Neskatoties uz mazāku jaudu Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volkswagen Touran, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford C-Max var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Touran. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A3, Seat Altea, Seat Leon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Touran dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.39 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.65 m | |
Ford C-Max ir par 6 cm īsāks nekā Volkswagen Touran, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 667 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1989 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.2 metri | |
Ford C-Max apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Touran, tas nozīmē, ka ar Ford C-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`130 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Touran nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 1600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 8.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Volkswagen Touran ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|