Ford C-Max 2014 vs Dacia Dokker 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 13.3 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāks braukšanā. Ford C-Max dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Dacia Dokker, taču griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Dacia Dokker. Pateicoties lielākai jaudai Ford C-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 5.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Dokker ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Dacia Dokker, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford C-Max var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford C-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Dacia Dokker. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
1370 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
940 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.81 m | |
Ford C-Max ir lielāks, bet zemāks. Ford C-Max ir par 2 cm garāks nekā Dacia Dokker, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Ford C-Max ir par 19 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 800 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1684 litri | 3000 litri | |
Dacia Dokker ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Ford C-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 368 litriem mazāks nekā Dacia Dokker. Tas varētu liecināt, ka Ford C-Max vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1316 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.1 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`915 | 1`838 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford C-Max ir
|
Dacia Dokker ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|