Ford EcoSport 2015 vs Chevrolet Captiva 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 127 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 295 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 12 sekundes | |
Chevrolet Captiva ir dinamiskāka braukšana. Ford EcoSport dzinēja jauda ir par 32 ZS mazāka nekā Chevrolet Captiva, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Chevrolet Captiva. Mazākas jaudas dēļ Ford EcoSport sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford EcoSport ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford EcoSport degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.1 litriem mazāks nekā Chevrolet Captiva, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford EcoSport var ietaupīt 465 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford EcoSport degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Chevrolet Captiva. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
850 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Ford EcoSport ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 180 mm | 200 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Chevrolet Captiva var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.72 m | |
Ford EcoSport ir mazāks. Ford EcoSport ir par 37 cm īsāks nekā Chevrolet Captiva, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford EcoSport ir par 7 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 333 litri | 465 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 465 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 333 litri | 465 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1238 litri | 930 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Captiva (par 132 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 308 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.5 metri | |
Ford EcoSport apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Chevrolet Captiva, tas nozīmē, ka ar Ford EcoSport var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`760 | 2`505 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Vidējā cena (€): | 9400 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford EcoSport ir
|
Chevrolet Captiva ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|