Ford F150 2009 vs Toyota Tundra 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.6 Benzīns | 4.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 292 ZS | 310 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 460 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Ford F150 dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Toyota Tundra, savukārt griezes moments ir par 140 NM mazāks nekā Toyota Tundra. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 13.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 98 litri | 100 litri | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.89 m | 5.81 m | |
Platums: | 2.00 m | 2.03 m | |
Augstums: | 1.89 m | 1.94 m | |
Ford F150 ir par 8 cm garāks nekā Toyota Tundra, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford F150 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1572 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1855 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 13.4 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`130 | 3`039 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 800 | 20 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford F150 ir
|
Toyota Tundra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|