Ford F150 2003 vs Ford Excursion 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.6 Benzīns | 5.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 231 ZS | 260 ZS | |
Griezes moments: | 397 NM | 468 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Ford F150 dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Ford Excursion, savukārt griezes moments ir par 71 NM mazāks nekā Ford Excursion. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 14.7 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 114 litri | 167 litri | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.68 m | 5.76 m | |
Platums: | 2.00 m | 2.03 m | |
Augstums: | 1.87 m | 1.94 m | |
Ford F150 ir mazāks. Ford F150 ir par 7 cm īsāks nekā Ford Excursion, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford F150 ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1376 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 4145 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.7 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`084 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 000 | 11 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford F150 ir
|
Ford Excursion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|