Ford F150 2011 vs Toyota Tundra 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.9 Benzīns | 4.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 360 ZS | 310 ZS | |
Griezes moments: | 515 NM | 460 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Ford F150 dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Toyota Tundra, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Toyota Tundra. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 13.8 | 13.1 | |
Ford F150 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota Tundra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford F150 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 98 litri | 100 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 5.89 m | 5.81 m | |
Platums: | 2.01 m | 2.03 m | |
Augstums: | 1.90 m | 1.94 m | |
Ford F150 ir par 8 cm garāks nekā Toyota Tundra, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford F150 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 13.4 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`719 | 3`039 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 400 | 20 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford F150 ir
|
Toyota Tundra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|