Ford F150 2011 vs Toyota Tundra 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.9 Benzīns | 4.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 360 ZS | 310 ZS | |
Griezes moments: | 515 NM | 460 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Ford F150 dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Toyota Tundra, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Toyota Tundra. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 14.0 | |
Degvielas bākas tilpums: | 136 litri | 100 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.89 m | 5.81 m | |
Platums: | 2.01 m | 2.03 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.94 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford F150 ir par 8 cm garāks nekā Toyota Tundra, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 13.4 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`719 | 3`130 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 800 | 20 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford F150 ir
|
Toyota Tundra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|