Ford Fusion 2005 vs Seat Ibiza 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.5 sekundes | 12 sekundes | |
Seat Ibiza ir dinamiskāka braukšana. Ford Fusion dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Seat Ibiza, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Seat Ibiza. Mazākas jaudas dēļ Ford Fusion sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.3 l/100km | 5.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Fusion degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Fusion var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.02 m | 4.03 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.53 m | 1.43 m | |
Ford Fusion ir par 1 cm īsāks nekā Seat Ibiza, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Ford Fusion ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 337 litri | 284 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1175 litri | 938 litri | |
Ford Fusion ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Fusion bagāžas nodalījuma tilpums ir par 53 litriem lielāks nekā Seat Ibiza. Iespējams, Seat Ibiza vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Fusion (par 237 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 10.5 metri | |
Ford Fusion apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Seat Ibiza. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`601 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Ford Fusion ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Fusion, attiecīgi Ford Fusion kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Fusion ir
|
Seat Ibiza ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|