Ford KA 2008 vs Chevrolet Spark 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Dīzelis | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 81 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 111 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 12.1 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāka braukšana. Ford KA dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, taču griezes moments ir par 34 NM lielāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Ford KA sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.9 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford KA ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford KA degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford KA var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford KA degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Ford KA ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.62 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.52 m | |
Ford KA ir par 2 cm īsāks nekā Chevrolet Spark, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Ford KA ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 224 litri | 170 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
710 litri | nav datu | |
Ford KA ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford KA bagāžas nodalījuma tilpums ir par 54 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Iespējams, Chevrolet Spark vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.3 metri | 10 metri | |
Ford KA apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Ford KA var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`415 | 1`360 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Ford KA ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Ford KA, attiecīgi Ford KA kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford KA ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|