Ford Ranger 2011 vs Mercedes GL 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 250 ZS | |
Griezes moments: | 375 NM | 620 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 7.9 sekundes | |
Mercedes GL ir dinamiskāka braukšana. Ford Ranger dzinēja jauda ir par 100 ZS mazāka nekā Mercedes GL, savukārt griezes moments ir par 245 NM mazāks nekā Mercedes GL. Mazākas jaudas dēļ Ford Ranger sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 8.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes GL ir labāka izvēle. Ford Ranger degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Mercedes GL, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Ranger var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 100 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1330 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes GL ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.36 m | 5.12 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.93 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.85 m | |
Ford Ranger ir par 24 cm garāks nekā Mercedes GL, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Ranger ir par 14 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 1450 litri | 680 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 680 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 1450 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2300 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.7 metri | 12.4 metri | |
Ford Ranger apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mercedes GL. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`200 | 3`250 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 400 | 24 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Ranger ir
|
Mercedes GL ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|