Ford Ranger 2006 vs Mazda CX-9 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 3.7 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 273 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 367 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | n/a sekundes | |
Ford Ranger dzinēja jauda ir par 130 ZS mazāka nekā Mazda CX-9, savukārt griezes moments ir par 37 NM mazāks nekā Mazda CX-9. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 12.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Ranger ir labāka izvēle. Ford Ranger degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem mazāks nekā Mazda CX-9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Ranger var ietaupīt 600 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 76 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
890 km ārpus pilsētas | 670 km ārpus pilsētas | ||
Ford Ranger ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | 4x4 - AWD | |
Mazda CX-9 2009: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 203 mm | 203 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.08 m | 5.09 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.73 m | |
Ford Ranger ir mazāks. Ford Ranger ir par 1 cm īsāks nekā Mazda CX-9, par 22 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Ranger ir par 11 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 4 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 1500 litri | 487 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 487 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 1500 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2852 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.4 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`900 | 2`062 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7200 | 10 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Ranger ir
|
Mazda CX-9 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|