Ford Sierra 1990 vs Volvo 850 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 226 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.4 sekundes | 7.5 sekundes | |
Volvo 850 ir dinamiskāka braukšana. Ford Sierra dzinēja jauda ir par 151 ZS mazāka nekā Volvo 850, savukārt griezes moments ir par 148 NM mazāks nekā Volvo 850. Mazākas jaudas dēļ Ford Sierra sasniedz 100 km/h ātrumu par 8.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 9.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 10.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Sierra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Volvo 850, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Sierra var ietaupīt 450 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem mazāks nekā Volvo 850. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 73 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Sierra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 3 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volvo 850 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.51 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.43 m | |
Ford Sierra ir mazāks. Ford Sierra ir par 20 cm īsāks nekā Volvo 850, par 4 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.2 metri | |
Ford Sierra apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volvo 850. | |||
Pilna masa (kg): | 1`150 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Volvo 850 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Sierra nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo 850, attiecīgi Volvo 850 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Sierra ir
|
Volvo 850 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|