Ford Tourneo 2014 vs Volkswagen Caddy 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 12.4 sekundes | |
Volkswagen Caddy ir dinamiskāka braukšana. Ford Tourneo dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Volkswagen Caddy, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Volkswagen Caddy. Mazākas jaudas dēļ Ford Tourneo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Tourneo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Tourneo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Caddy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Tourneo var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Tourneo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Volkswagen Caddy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1170 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Tourneo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford B-Max | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Fabia, Seat Altea, Skoda Yeti | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Caddy dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.41 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.85 m | 1.86 m | |
Ford Tourneo ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Ford Tourneo ir par 1 cm garāks nekā Volkswagen Caddy, par 4 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1029 litri | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 3200 litri | |
Ford Tourneo ir lielāka bagāžas ietilpība. Ford Tourneo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 469 litriem lielāks nekā Volkswagen Caddy. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.1 metri | |
Ford Tourneo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Volkswagen Caddy. | |||
Pilna masa (kg): | 2`010 | 2`180 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 27 000 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Tourneo ir
|
Volkswagen Caddy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|