Ford Tourneo 2014 vs Chrysler Pacifica 2016
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 3.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 291 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 355 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | n/a sekundes | |
Ford Tourneo dzinēja jauda ir par 141 ZS mazāka nekā Chrysler Pacifica, savukārt griezes moments ir par 115 NM mazāks nekā Chrysler Pacifica. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 10.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.8 l/100km | 11.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Tourneo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Tourneo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem mazāks nekā Chrysler Pacifica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Tourneo var ietaupīt 405 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Tourneo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Chrysler Pacifica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 71 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max | Izmantots arī Jeep Wrangler | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Tourneo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chrysler Pacifica dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 5.18 m | |
Platums: | 1.84 m | 2.02 m | |
Augstums: | 1.85 m | 1.78 m | |
Ford Tourneo ir mazāks, bet augstāks. Ford Tourneo ir par 76 cm īsāks nekā Chrysler Pacifica, par 19 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Tourneo ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1029 litri | 915 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 3979 litri | |
Ford Tourneo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Ford Tourneo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 114 litriem lielāks nekā Chrysler Pacifica. Iespējams, Chrysler Pacifica vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 12.1 metri | |
Ford Tourneo apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Chrysler Pacifica, tas nozīmē, ka ar Ford Tourneo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`045 | 2`724 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 26 800 | 33 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Tourneo ir
|
Chrysler Pacifica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|