Honda Civic 2015 vs Honda Civic 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 158 ZS | 142 ZS | |
Griezes moments: | 188 NM | 174 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 8.7 sekundes | |
Honda Civic 2015 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Honda Civic 2012, savukārt griezes moments ir par 14 NM lielāks nekā Honda Civic 2012. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 6.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Civic 2012 ir labāka izvēle. Honda Civic 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Honda Civic 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda Civic 2015 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 46 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
Honda Civic 2012 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.55 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.44 m | |
Honda Civic 2015 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Honda Civic 2015 ir par 9 cm garāks nekā Honda Civic 2012, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Honda Civic 2015 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 428 litri | 440 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Honda Civic 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Honda Civic 2012. Tas varētu liecināt, ka Honda Civic 2015 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.56 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`245 | 1`680 | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts Honda Civic 2012. | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 18 000 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Civic ir
|
Honda Civic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|