Honda Civic 2001 vs Nissan Tiida 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 153 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 11.1 sekundes | |
Honda Civic un Nissan Tiida dzinēju jaudas ir vienādas, taču Honda Civic griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Nissan Tiida. Honda Civic sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Civic ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda Civic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Nissan Tiida, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda Civic var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Civic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Nissan Tiida. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.46 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.53 m | |
Honda Civic ir par 2 cm īsāks nekā Nissan Tiida, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Honda Civic ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 467 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 467 litri | |
Honda Civic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 17 litriem mazāks nekā Nissan Tiida. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`570 | 1`658 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Civic ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|