Honda FR-V 2007 vs Ford C-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9.6 sekundes | |
Honda FR-V dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz lielāku jaudu Honda FR-V sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda FR-V var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda FR-V degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda CR-V, Honda Civic, Honda Accord | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford Focus, Ford Galaxy, Ford S-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford C-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.29 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.61 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Honda FR-V ir par 5 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda FR-V ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 439 litri | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1049 litri | 1620 litri | |
Ford C-Max ir vairāk vietas bagāžai. Honda FR-V bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 571 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.7 metri | |
Honda FR-V apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Ford C-Max. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 1`990 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda FR-V ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|