Honda Prelude 1996 vs SAAB 9-3 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 133 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 179 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.4 sekundes | |
Honda Prelude dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 61 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Neskatoties uz mazāku jaudu Honda Prelude sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 10.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 10.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Prelude ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda Prelude var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
660 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Prelude dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī SAAB 9-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā SAAB 9-3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.44 m | |
Honda Prelude ir par 10 cm īsāks nekā SAAB 9-3, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Honda Prelude ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.5 metri | |
Honda Prelude apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā SAAB 9-3, tas nozīmē, ka ar Honda Prelude var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Prelude ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|