Honda Prelude 1997 vs Mercedes CLK 1997
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 185 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 8.4 sekundes | |
Honda Prelude dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 74 NM mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.4 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.8 l/100km | 10.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda Prelude var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
760 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLK ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Honda Prelude) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes CLK dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.37 m | |
Honda Prelude ir par 3 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Honda Prelude ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 420 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.7 metri | |
Honda Prelude apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mercedes CLK. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Prelude ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|