Honda Prelude 1992 vs BMW 3 sērija 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 133 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 179 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 9.9 sekundes | |
Honda Prelude dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 11 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Honda Prelude sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 9.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Prelude ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Honda Prelude var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda Prelude degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
680 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Honda Prelude) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.44 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.29 m | 1.37 m | |
Honda Prelude ir lielāks, bet zemāks. Honda Prelude ir par 1 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Honda Prelude ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 435 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Honda Prelude apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Honda Prelude var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`760 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda Prelude ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|