Honda S2000 1999 vs Alfa Romeo Spider 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 240 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 208 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes | 8.4 sekundes | |
Honda S2000 ir dinamiskāks braukšanā. Honda S2000 dzinēja jauda ir par 85 ZS lielāka nekā Alfa Romeo Spider, savukārt griezes moments ir par 21 NM lielāks nekā Alfa Romeo Spider. Pateicoties lielākai jaudai Honda S2000 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 9.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo Spider ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Honda S2000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Alfa Romeo Spider, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Honda S2000 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Honda S2000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Alfa Romeo Spider. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 500 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
630 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
490 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo Spider ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Honda S2000) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 290'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 145 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo Spider dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.14 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.28 m | 1.32 m | |
Honda S2000 ir mazāks. Honda S2000 ir par 14 cm īsāks nekā Alfa Romeo Spider, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Honda S2000 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 110 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.2 metri | |
Honda S2000 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider. | |||
Pilna masa (kg): | 1`220 | 1`630 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 23 000 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Honda S2000 ir
|
Alfa Romeo Spider ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|