Hyundai Accent 2003 vs BMW 1 sērija 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 84 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 117 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai Accent dzinēja jauda ir par 32 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 33 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai Accent sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Accent ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai Accent degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai Accent var ietaupīt 195 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai Accent degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai Accent ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Accent) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Hyundai Getz | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Accent varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 4.23 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.43 m | |
Hyundai Accent ir mazāks. Hyundai Accent ir par 1 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai Accent ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 321 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
859 litri | 1150 litri | |
Hyundai Accent bagāžas nodalījuma tilpums ir par 9 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 291 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 11 metri | |
Hyundai Accent apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai Accent var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`480 | 1`705 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai Accent ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|