LatviešuEnglishEspañol

Hyundai H1 1998 vs Mercedes Vito 1999

 
Hyundai H1
1998 - 2007
Mercedes Vito
1999 - 2003
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.4 Benzīns2.3 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 112 ZS143 ZS
Griezes moments: 181 NM215 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 20.6 sekundes15.1 sekundes
Mercedes Vito ir dinamiskāka braukšana.
Hyundai H1 dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Mercedes Vito, savukārt griezes moments ir par 34 NM mazāks nekā Mercedes Vito. Mazākas jaudas dēļ Hyundai H1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 13.411.5
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes Vito ir labāka izvēle.
Hyundai H1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Mercedes Vito, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai H1 var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 65 litri78 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 480 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
650 km ārpus pilsētas850 km ārpus pilsētas
Mercedes Vito ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Hyundai H1) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km630'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes Vito dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 21 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.70 m4.66 m
Platums: 1.82 m1.88 m
Augstums: 1.89 m1.84 m
Hyundai H1 ir par 4 cm garāks nekā Mercedes Vito, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai H1 ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 364 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
3295 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 9.9 metri12.4 metri
Hyundai H1 apgriešanās diametrs ir par 2.5 metriem mazāks nekā Mercedes Vito, tas nozīmē, ka ar Hyundai H1 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`5502`000
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 20002000
Priekšrocības un trūkumi: Hyundai H1 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • labāka manevrētspēja
Mercedes Vito ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]