Hyundai H1 1998 vs Mercedes Vito 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 215 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 20.6 sekundes | 15.1 sekundes | |
Mercedes Vito ir dinamiskāka braukšana. Hyundai H1 dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Mercedes Vito, savukārt griezes moments ir par 34 NM mazāks nekā Mercedes Vito. Mazākas jaudas dēļ Hyundai H1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 13.4 | 11.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes Vito ir labāka izvēle. Hyundai H1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Mercedes Vito, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai H1 var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 78 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 480 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
650 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes Vito ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Hyundai H1) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes Vito dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.89 m | 1.84 m | |
Hyundai H1 ir par 4 cm garāks nekā Mercedes Vito, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai H1 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3295 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 12.4 metri | |
Hyundai H1 apgriešanās diametrs ir par 2.5 metriem mazāks nekā Mercedes Vito, tas nozīmē, ka ar Hyundai H1 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`550 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai H1 ir
|
Mercedes Vito ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|