Hyundai Tucson 2004 vs Nissan Qashqai 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 103 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.8 sekundes | 12.5 sekundes | |
Hyundai Tucson dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Nissan Qashqai, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Nissan Qashqai. Neskatoties uz lielāku jaudu Hyundai Tucson sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Qashqai ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai Tucson degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai Tucson var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai Tucson degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 1220 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1380 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 1100 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Qashqai ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Hyundai Santa FE, Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai Tucson dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.73 m | 1.61 m | |
Hyundai Tucson ir par 1 cm īsāks nekā Nissan Qashqai, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai Tucson ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 644 litri | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1513 litri | |
Hyundai Tucson ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai Tucson bagāžas nodalījuma tilpums ir par 234 litriem lielāks nekā Nissan Qashqai. Iespējams, Nissan Qashqai vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.6 metri | |
Hyundai Tucson apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Nissan Qashqai. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`210 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Nissan Qashqai ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Hyundai Tucson, attiecīgi Nissan Qashqai varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 7000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.4/10 | 7.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai Tucson ir
|
Nissan Qashqai ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|