Hyundai i10 2008 vs Hyundai Atos 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.1 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 78 ZS | 63 ZS | |
Griezes moments: | 119 NM | 97 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.4 sekundes | 18.9 sekundes | |
Hyundai i10 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Hyundai Atos, savukārt griezes moments ir par 22 NM lielāks nekā Hyundai Atos. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Atos ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Hyundai Atos, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i10 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Hyundai Atos. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 570 km kombinētajā ciklā | |
440 km ar reālo patēriņu | 490 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Hyundai i20 | Izmantots arī Hyundai Getz | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i10 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.57 m | 3.56 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.52 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.57 m | |
Hyundai i10 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Hyundai i10 un Hyundai Atos garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 225 litri | 220 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
910 litri | nav datu | |
Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem lielāks nekā Hyundai Atos. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | 9.8 metri | |
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Hyundai Atos. | |||
Pilna masa (kg): | 1`325 | 1`400 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Atos nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 2200 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i10 ir
|
Hyundai Atos ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|