Hyundai i10 2008 vs Suzuki Alto 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 78 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 119 NM | 90 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.4 sekundes | 17 sekundes | |
Hyundai i10 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Suzuki Alto, savukārt griezes moments ir par 29 NM lielāks nekā Suzuki Alto. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Alto ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Suzuki Alto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i10 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Suzuki Alto. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
680 km ārpus pilsētas | 770 km ārpus pilsētas | ||
440 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Alto ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Hyundai i20 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Agila, Suzuki Splash | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.57 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.47 m | |
Hyundai i10 ir par 7 cm garāks nekā Suzuki Alto, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Hyundai i10 ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 225 litri | 129 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
910 litri | 774 litri | |
Hyundai i10 ir lielāka bagāžas ietilpība. Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 96 litriem lielāks nekā Suzuki Alto. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i10 (par 136 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | 9 metri | |
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Suzuki Alto, tas nozīmē, ka ar Hyundai i10 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`325 | 1`250 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i10 ir
|
Suzuki Alto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|