Hyundai i10 2008 vs Chevrolet Spark 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 67 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 98 NM | 93 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.6 sekundes | 15.5 sekundes | |
Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 6.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i10 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 570 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 15 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chevrolet Spark varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.57 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.52 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i10 ir par 8 cm īsāks nekā Chevrolet Spark, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Hyundai i10 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 225 litri | 170 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
910 litri | nav datu | |
Hyundai i10 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Iespējams, Chevrolet Spark vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | 10 metri | |
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Hyundai i10 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`405 | 1`355 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i10 ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|