Hyundai i10 2013 vs Chevrolet Spark 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 87 ZS | 81 ZS | |
Griezes moments: | 120 NM | 111 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 12.1 sekundes | |
Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Chevrolet Spark, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Chevrolet Spark. Neskatoties uz lielāku jaudu Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i10 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i10 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i10 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia RIO, Kia Picanto, Hyundai i20 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i10 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.67 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.52 m | |
Hyundai i10 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Hyundai i10 ir par 3 cm garāks nekā Chevrolet Spark, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i10 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 252 litri | 170 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1046 litri | 873 litri | |
Hyundai i10 ir lielāka bagāžas ietilpība. Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 82 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i10 (par 173 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.6 metri | 10 metri | |
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Hyundai i10 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`450 | 1`360 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 80 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i10 ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|