Hyundai i10 2013 vs Suzuki Alto 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 87 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 120 NM | 90 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 14 sekundes | |
Hyundai i10 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i10 dzinēja jauda ir par 19 ZS lielāka nekā Suzuki Alto, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Suzuki Alto. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i10 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Alto ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Suzuki Alto, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i10 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i10 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Suzuki Alto. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia RIO, Kia Picanto, Hyundai i20 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Agila, Suzuki Splash | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i10 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.67 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Hyundai i10 ir lielāks. Hyundai i10 ir par 17 cm garāks nekā Suzuki Alto, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i10 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 252 litri | 129 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1046 litri | 774 litri | |
Hyundai i10 ir lielāka bagāžas ietilpība. Hyundai i10 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 123 litriem lielāks nekā Suzuki Alto. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i10 (par 272 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.6 metri | 9 metri | |
Hyundai i10 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Suzuki Alto, tas nozīmē, ka ar Hyundai i10 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`450 | 1`250 | |
Drošība: | |||
Hyundai i10 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Suzuki Alto. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Hyundai i10 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i10 ir
|
Suzuki Alto ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|