Hyundai i20 2009 vs Suzuki Splash 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 78 ZS | 86 ZS | |
Griezes moments: | 119 NM | 114 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 12.3 sekundes | |
Suzuki Splash ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i20 dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Suzuki Splash, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Suzuki Splash. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i20 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Suzuki Splash, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i20 var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Hyundai i10 | Izmantots arī Opel Agila | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i20 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i20 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.94 m | 3.72 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.59 m | |
Hyundai i20 ir lielāks, bet zemāks. Hyundai i20 ir par 23 cm garāks nekā Suzuki Splash, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i20 ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | 178 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1045 litri | 1050 litri | |
Hyundai i20 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 117 litriem lielāks nekā Suzuki Splash. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Suzuki Splash (par 5 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 9.4 metri | |
Hyundai i20 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Suzuki Splash, tas nozīmē, ka ar Hyundai i20 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`515 | 1`485 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Suzuki Splash ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i20 nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Splash, attiecīgi Suzuki Splash kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i20 ir
|
Suzuki Splash ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|