Hyundai i20 2009 vs Volkswagen Polo 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 55 ZS | |
Griezes moments: | 137 NM | 108 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 17.5 sekundes | |
Hyundai i20 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i20 dzinēja jauda ir par 45 ZS lielāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 29 NM lielāks nekā Volkswagen Polo. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i20 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 7.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i20 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
660 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 3.94 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.65 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.47 m | |
Hyundai i20 ir lielāks. Hyundai i20 ir par 2 cm garāks nekā Volkswagen Polo, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i20 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | 270 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1060 litri | 1030 litri | |
Hyundai i20 ir lielāka bagāžas ietilpība. Hyundai i20 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i20 (par 30 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Hyundai i20 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`565 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Hyundai i20 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Polo, attiecīgi Hyundai i20 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i20 ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|