Hyundai i30 2015 vs Ford Focus 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 135 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 164 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 12.5 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 14 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford B-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Hyundai i30 ir mazāks. Hyundai i30 ir par 7 cm īsāks nekā Ford Focus, par 4 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 528 litri | 476 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1642 litri | 1502 litri | |
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 52 litriem lielāks nekā Ford Focus. Iespējams, Ford Focus vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 140 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`825 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7400 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|