Hyundai i30 2015 vs Ford Focus 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 134 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 9.1 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 106 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 55 litri | |
770 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Kia RIO, Hyundai i20 | Izmantots arī Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Hyundai i30 ir mazāks. Hyundai i30 ir par 7 cm īsāks nekā Ford Focus, par 8 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 528 litri | 490 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1642 litri | 1502 litri | |
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 38 litriem lielāks nekā Ford Focus. Iespējams, Ford Focus vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 140 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7600 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|