Hyundai i30 2012 vs Opel Astra 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.7 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 128 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 12.6 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Opel Astra, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.7 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1430 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
1510 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots arī Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.51 m | |
Hyundai i30 ir mazāks. Hyundai i30 ir par 12 cm īsāks nekā Opel Astra, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1316 litri | 1235 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Opel Astra. Iespējams, Opel Astra vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 81 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.4 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 2`065 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | 3600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.0/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|