Hyundai i30 2007 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 137 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 10 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 210 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia RIO, Hyundai i20 | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Hyundai i30 ir lielāks. Hyundai i30 un BMW 1 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1150 litri | |
Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 50 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`728 | 1`748 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|